Saturday, November 20, 2010

i miss my friend



AIMAN bin YAHYA.lelaki yang duduk disebelah aku semasa di dalam kelas*form5.selalu bersama.riang ria,gelak ketawa.aku jadikan aiman sebagai saingan aku.walau sampe hari tuk pun nya sik penah tauk yang aku terdorong untuk terus push dirik aku untuk study adalah sebab nya.nya salu tego aku mun aku tido.semakin hari usaha nya semakin meningkat.so,secara otometik aku rasa terancam dan otometik sekali lagi,aku terus belajar & belajar.trimas buddy for giving me inspiration.



MOHD HAMIZAN bin MOHD MORSHIDI.kawan pelajar harian aku di dalam kelas.lamak dah aku sekda jumpa nya.raya riya pun sik sempat.tiap2 petang mun sekda kelas,aku selalu rilek ngan nya kat hospital.tambahan,nya selalu tumpang aku mun mok pegi kelas tambahan or koko petang2.nang dah selalu maen ujan tiap kali pulang skolah.maklumlah,moto aku sekda bumbung.haha.time kimia,rakan seperjuangan aku untuk tido.



Mohd Azzarul Shafinaz.kawan aku yang dikenali di PLKN.miak miri.rapat sangat time PLKN.haha.banyak pengalaman & peristiwa yang dialami bersama.nya pun sama palak ngan aku.ya best! haha.seorang yang mahir dalam bermain gitar.no wonder la nya ada sampe 2gitar elektrik,1bass,1gitar akustik kat rumah.sik tauk lah mun da bertambah gik.tapi,eboh tamak elak rul.haha! aku suka diat cara nya ngan gerek nya.sweet gitu.best kuar an sidak duak.aku ngan zarul mula2 plan utk further study sama2,tapi sikpat.so,insyaALLAH akan bertemu lagi selepas tuk.thanks friend sebab dah banyak berjasa kat aku ;)


No comments:

Post a Comment