Monday, July 25, 2011

i'm free

rasa-rasa nya sepanjang aku bercuti semenjak habis pengajian di matrikulasi takda satu pun benda yang berfaedah aku buat . aku habiskan banyak masa untuk tidur . aku rasa macam nak extand cuti sebab rasa indah sangat tanpa memikirkan apa-apa bebanan . FREEMAN 24/7 . seronok sangat . HAHA . tapi benda ni takkan lama sebab aku dah dapat tawaran untuk ambil Degree bulan September ni . -..-' dahla perlu hadir mendaftar awal (4th September) tak puas lagi aku nak beraya rasa nya . HAHA . aku dapat tawaran dari UTM . Alhamdulillah sebab ni first choice aku yang sangkut & nasib baik aku tak kena 'lelong' .
Sepanjang cuti ni , aku banyak habis kan duit untuk motorsikal aku . kira punya kira , lebeh 1000++ aku spend . HAHA . jiwa muda nak buat macam mana . lagipun dah takda benda lain nak dibuat ;D













No comments:

Post a Comment