Friday, April 22, 2011

sayonara KMTJ ;'(

pada 20th April 2011 yang lalu,tamat lah pengajian aku di Kolej Matrikulasi Teknikal Johor.setelah setahun bertungkus-lumus belajar,akhirnya aku berjaya menamatkan pengajian ni walaupun pada mula-mula nya aku ingin keluar dari kolej ini untuk mengambil diploma kerana tak dapat follow topik nya yang laju sangat.tapi Alhamdulillah aku dapat menyesuaikan diri. banyak kenangan pahit & manis aku ketika berada di sana. Plus,ini kali pertama aku datang ke Johor dan berjauhan dengan family aku dalam masa yang panjang. 


kenangan  ;)  

                                                    time study week before Final Exam                    

                                                        Drama Competition. We're champion ok !

                                                                    my roommate ;)

                                                               merentas desa. yeahhh!!

berFUTSAL buat kali terakhir




i miss you all !

No comments:

Post a Comment